Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv

Vad jag gillar med mig själv, det jag gillar med mig själv är att jag försöker få allas åsikter innan jag bestämmer mig. Men det kan ta sin lilla tid för mig att bestämma mig. Något mer jag gillar mig mig själv är att jag kan var impulsiv och det behövs verkligen för att jag ska vara jag. Har flertalet gånger köpt saker på impuls och sedan varit glad för det flera dagar. Eller gjort en resa samma dag som jag bestämt mig för att jag vill åka, jag tänker på en viss resa jag verkligen inte vill ha ogjord.

 

Jag tänker inte dra upp vad jag gillar med mig själv kroppsligt, men det finns deffinitivt saker jag gillar med min kropp. Vissa saker skall jag fixa till så jag gillar de mer, då med hårt slit på IKSU i höst och vår :) IKSU se upp för mig nu :P

 

//Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0