Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas

Ett ögonblick värt att minnas.

 

Det måste vara studenten, att känna känslan av att man har klarat ett stort mål i livet är fantastiskt. Att få gå ut för trappen och känna sig som bäst för en dag. Inte för att skryta, men jag hade rätt bra betyg när jag gick ut gymnasiet, det är också en toppen känsla och veta att man klarat det man velat nå. När man man gick ut för trappen så gick man in i verkligheten. Man gick från att vara ett barn till vuxen på bara några minuter. Man får en helt annan inblick i livet efter man tagit studenten. Man vet inte riktigt vad som kommer hända framöver, men man kan alltid se tillbaka till tiden som varit. Jag vet att bara någon dag efter studenten så satt jag och var orolig om jag skulle komma in på univeristetet, om jag skulle ha råd med bartenderutbildningen och kommer jag ha jobb om jag inte kommer in på universitetet?? Men när man tog studenten tänkte man inte på något annat än att bara ha kul och vara en sista gång med sina klasskompisar.

 

Finns många ögonblick att minnas, men detta är toppen :)

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Kul att du tycker det ^^



Det enda som är brunt är mina armar, och inte ens dem är bruna så har aldrig riktigt haft det problemet :P Bränner jag mig brukar jag väl mer bli vit igen.

2011-06-25 @ 21:38:39
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0