Promenad+bad

Igår var gick jag till badstranden och badade :) tar ca 40-50 min att gå den biten. Badade gjorde jag kanske inte mer än 15 min för det var väldigt kallt i vattnet till en början, tyvärr har de tagit bort bryggorna vid den badplatsen jag badade så det gör också att man inte badar lika länge.

 

Nu hade jag tänkt fixa en ny header till bloggen börjar bli less på den jag har och göra om bloggens uttseende en del var det tänkt också. Kommer kanske inte vara lika rosa som den är nu utan kanske lite mer lila eller blå, vi får se hur det blir när jag är klar. Kommer bli ett inlägg med bild på headern innan jag gjort klart hela bloggen, en sak in taget förhoppningsvis klar idag ändå :)

 

Klockan ett sätter jag mig på bussen ner till Ljusdal för att träffa den fantastiska tjejen och min bästa vän Sofie. Blir kanske en cider och sitta och prata hela kvällen/natten ;) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0