Dag 30 - Bästa fotot hittils

Bästa fotot hittils?? Vet inte hur de tänker med detta, antingen är det det bästa jag tagit eller det bästa på mig... Så jag lägger upp en av varje. Ni har sätt båda bilderna, men de är de bästa.
Vet ej varför jag tycker naturbilden är den bästa jag tagit, men den blev exakt som jag ville så kan vara därför.
Imorgon får ni den sista "dag för dag" uppdateringen :/ Kommer sakna att ha ett bestämt ämne att skriva om varje dag. Om de är någon som känner att de finns något ämne jag ska ta upp så gör jag självklart det. Skriv i kommentarer.
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0