Dag 28 - Min familj

Min familj består av mor, far, två bröder och jag förstos. Har en äldre och en yngre bror. Min familj är fantastisk finns alltid där i vått och tort, behöver man hjälp med någon är det bara att säga till. I hushållet finns öven våra fyra katter, Herkules, Lilla Gumman, Lakrits och Busan, det var inte förens året jag fyllde 15 som vi började skaffa katter.

 

Jag vet inte vad jag ska säga om min familj mer, vill liksom inte berätta så mycket om varken mina föräldrar eller bröder då alla som vill kan läsa min blogg och jag vet inte om de vill att jag skriver något om de.

 

Kan nämna att jag hade en fantastisk kväll med min mor och bröderna igår efter vi sett Harry Potter.

 

Ps. Söderhamn är vackert uppifrån Östra Berget, tog en promenad på kvälls kvisten.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0