Dag 21 - Det här är viktigt för mig

Det viktiga för mig är att min familj och mina vänner är friska och mår bra på alla sätt. Vill göra allt jag kan som står i min makt för att de ska må bra. Försöker även hjälpa de av mina internet vänner som vill ha hjälp med något. Oftast blir det som att min familj och vänner är viktigare än mig själv, vet inte varför men det har blivigt så. Har alltid velat att de ska ha det bra och kunna prata med någon om de vill. Jag tror ibland blir jag alldeles för snäll för mitt eget bästa. Borde kanske lära mig att stå upp för mig själv och säga nej vissa gånger. Vist jag kan säga nej när jag inte vill något, men det är svårt.

 

// Puss och kram Jasmine

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0