Dag 14 - Mitt rum

Mitt rum... är på 19 kvm nu pratar jag alltså uppe i Umeå. Och då är toaletten och mini hallen inräknad. Jag får plats med min 120 säng, ett skrivbord, tvbänk, högtalarna, en hylla och en fotölj ungefär är väll allt jag har plus alla filmer, böcker, kläder bland annat. Kolla på bilderna och se själv. Dock inte lika mublerat nu pga jag har bytt ut sängen. Det är också mycket ändrat i bokhyllan... Gillar min lilla barhörna :P

 

 

Det var mitt rum finns inte så mycket mer att säga... Jo de har målat om i rummet också nu är det en typ Caffelatte brun färg på väggarna :)

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Skulle lätt vilja ha din bok/filmhylla :P

2011-07-07 @ 15:45:32
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0