Natti natti

Som rubriken säger natti natti. Så ska jag ta och sova lite nu. Eller först ska jag nog ta och läsa lite ut den fantastiska boken "Män som hatat kvinnor". Vet ej om jag sa det men jag fick den av min store bror och tjej när jag fyllde år :D Eller jag fick alla tre böckerna i "Millenium" serien. :) Man måste ju läsa de i rätt ordning så man får hela sammanhanget jag har redan sätt filmerna, men böckerna är ju alltid bättre än filmen.

Tänkte göra en lista över sakar jag måste ta och göra imorgon:

*Plugga kurslitteratur till seminarium på torsdag
*Städa rummet, damsuga
*Börja riktigt med rapport nummero 2
*Packa inför resa hem till Ramsjö

Något jag inte måste men skulle vara skönt är ett gympass, men det får det bli om det finns mycke tid över. Men igentligen borde jag inte träna eftersom jag för förkyld och har varit det väldigt länge nu och ändå tränat.

Nu blir det sängen och boken i händerna en stund.

Godnatt och sovgott. Hoppas alla får en toppen dag imorgon :)

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0