Promenad

Idag tog jag och V en promenad till Ica Maxi. Väldigt skönt att få gå ute i solljuset för en gång skull. Man sitter alltid inne och pluggar eller på föreläsningar just de timmar det är sol ute nu för tiden. Detta är en av de många bilder jag fick under promenaden.


Just nu skriver jag detta. Men har precis fixat klart lite till VFU planeringen som jag ska redovisa för min LLU person imorgon. Nu ska jag sätta mig och skriva lite på hemtentan få se om jag kommer underfund med något eller om jag kommer sitta och skriva som en galning nästa helg. Och kvällarna denna vecka. Har gjort 1a och 1b klara. Har börjat på fråga 2 och 4a. Kommer bli klar med fråga 4a idag. Hoppas även att jag nästan blir klar med fråga 3, dock har jag inte änns börjat på den än...

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0