Nyckeln...

Jo, nu ska ni få höra...

Min lägenhetsnyckel sitter fast i miljöstations dörren. För att när jag hade låst dörren så gick det inte att få tillbaka nyckeln så det går att dra ut utan. Den sitter nu fast... Jag är sååååå jävla irriterad...
Så inatt ska jag få sova hos Amanda :D Vad snällt :D
Om någon ska komma och öppna min lägenhet nu ikväll så kostar det 500 kronor eller att mamma skulle sätta sig i bilen å åka hit... Men vadå 500 kronor för att låsa upp en dörrjävel??? Vej ej när jag kan få ut min nyckel som sitter fast i låset... Å vem fan har 500 kronor löst?? Jag har fan inte änns så mycket på banken....

// en irriterad Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0