Stockholm

Ja, igår kom jag hem från stockholm. Jag var med min lille bror Tommy och hans assistent Maggan. Vi hade jätte kul vi åkte ner i Pelles bil och sov i hans lägenhet ute i Sigtuna. På lördagen så var vi in till centrala stockholm. Vi började med att shoppa vi var in på dance och gym shop sedan blue fox, butteriks och Game. Vi gick genom gamla stan till slusen för att åka till grönan :) Vi hade jätte kul på grönan åkte lite allt möjligt. Sen på kvällen innan vi skulle sova så gick vi ner och kollade på sigtuna centrum det fanns farbror blå restaurang, tant brun café, tant grön antikhandel och tant gredeline vet jag inte vad det var men men.

Just nu måndag så gör jag inte så mycket har jobbat lite, spelat Tommys ny inköpta spel m.m.

Nu ska jag gå ut i solen en stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0