Grattis till mig :D

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år
Å när hon har levat å när hon har levat å när hon har levat uti hundrade år.
Då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram.
 
Yey, då var man ett år äldre... 

Jag har ingen åldersnoja än... Vet inte varför men så är det, jag är som många barn, jag älskar att fylla år. Oavsett hur det firas så firas det på något sätt :) I år blev det med GOD MAT och bra film tillsammans med sambon :) Vi ska även fira det i nästa vecka, tillsammans med några fler. Då blir det att fira fler än en, kommer bli super mysigt :D Jag längtar, opps jag måste fixa med lägenheten den ser ut som ett bombnedslag... Fixar det en annan dag, nu ska jag krypa tills sängs och sova... 
 
Då var man 23 år då :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0