Bloggutmaning 365 vecka 34 -Klädstil

VECKA 34 - KLÄDSTIL

 

230. Förklara eller visa din klädstil

Min klädstil är oftast en t-shirt/linne och ett par jeans eller ett par mjukisar av något slag.

Är det fest blir det ofta jeans och en finare t-shirt eller klänning beror på tillställning, väder och humör.

Har tyvärr inte en helkroppsspelgel än så kan inte visa.

 

231. Finns det någon person du tycker passar i alla klädstilar?

Ingen som jag träffat tror jag skulle passa i ALLA klädstilar som finns, men har träffat flera stycken som passar i flera olika stilar.

 

232. Har du någon gång blivit retad för din klädstil?

Nej det har jag inte. Retad har jag blivit men inte för min klädstil.

 

233. Om andra människor kommenterar din klädstil (positivt och negativt), vad gör du då?

Positivt så blir jag glad, tackar osv.

Negativt så ignorerar jag vad jag precis hörde och bara går vidare. Eller är det en vän så tar jag åt mig kommentarerna och det blir snyggare nästa gång.

 

234. Länka ett eller flera plagg som inte alls är din stil

Jag har inte själv testat så många stilar å de stilar jag testat har jag gillat. Å min stil vad är det egentligen, jag vill kunna ändra min stil men har lite för många centimeter runt midjan och rumpan för att få på mig de jag vill ha för stunden. Men saker med för mycket krussiduller står jag gärna utan.

 

235. Hiss & Diss - Din egen klädstil

+Jag känner mig bekväm i det

 

-Den är rätt tråkig, vill ändra men av samma anledning ovan känns det dumt att ändra innan jag själv ändrat min livsstil till ett mer hälsosamt (jag försöker varje dag med detta går trökt)

 

236. 5 stilar du tycker är snygga

Oj, ska jag sätta namn på stilarna nu… Hm…

*Street (typ dansstreet eller sk8)

*Kontorsstilen (Skjorta, kavaj osv)

*Jeans och skjorta

*Sommarkläder i allmänhet

 

En sak är säker det ska inte vara för kort och för urringat. Då är jag glad. Då menar jag på alla oavsett könstillhörighet.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0