Bloggutmaning 365 Vecka 33 - Din blogg


Idag kommer två inlägg för att jag ska komma ikapp så fort som möjligt skulle vilja få klart så jag skriver denna veckas v.40 på söndag. Får se hur jag lyckas med det.

 

VECKA 33 - DIN BLOGG

 

223. Är allt du skriver i din blogg sant?

Ja det är det. Förstår inte varför jag skulle ljuga om något, jag gillar inte när andra ljuger så varför skulle jag göra det?

 

224. Tjänar du pengar på att blogga?

Nej det gör jag inte.

 

225. Önskar du att din blogg var stor?

Ja det önskar jag, eller att den kommande bloggen jag börjat på kommer att bli stor. Den hör till mitt examensarbete så kan inte avslöja den än tyvärr. Berättar mer om den vid senare tillfälle.

 

226. Om någon skriver en elak kommentar till dig, vad gör du då?

Jag ignorerar den, jag godkänner den antagligen men jag tar inte åt mig det som står.

 

227. Länka ett gammalt inlägg du skrivit som borde läsas igen

Oj… Måste vara BLOGGINLÄGG

 

228. Hiss & Diss - Din blogg

Hiss:

+Den är ett sätt att uttrycka mig själv

+Den blir som en komihåg för mig själv, lite som en dagbok men inte lika detaljerad

 

Diss:

-Jag skriver för sällan

-Vet inte riktigt vad jag ska skriva om när jag inte har gjort något speciellt

 

229. 5 ämnen du skriver mest om i din blogg

*Vad som händer i mitt liv

*Film

*Bloggutmaningen

*Serier

*Spel, oftast Sims men det händer sällan det också.

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0