Bloggutmaning 365 vecka 25 - Midsommar

VECKA 25 - MIDSOMMAR

Denna kan bli rätt tråkig då jag inte firade midsommar detta år och sällan jag firat det tidigare.

 

167. Tycker du det är viktigt att ha en midsommarstång och dans och allt vad det är? Nej har aldrig haft en hemma vad jag vet.

 

168. Har du någonsin plockat blommor och lagt under kudden på midsommar?

Nej, men hade gärna gjort det om jag hade haft så många hagar att gå i ;)

 

169. Vad brukar du göra på midsommar?

Middag med familjen. Kanske dans runt midsommarstången på logen eller något.

 

170. Om midsommar försvann, skulle du tycka det var tråkigt?

Ja, trevligt tradition. Det hade antagligen blivit något annat firande av sommaren så det hade kanske blivit helt annorlunda. Vem vet…

 

171. Tipsa om en sak du kommer använda på midsommar.

Under midsommar hade jag inget spec då jag inte gjorde något speciellt.

 

172. Hiss & Diss – Midsommar

Hiss:

Trevlig tradition.

 

Diss:

Många vet inte hur man gör för att dricka alkoholhaltiga drycker med måtta.

 

173. 5 plagg som passar till midsommar

*Klänning

*Jeans

*Skjorta

*Shorts

*Tunika

 

Beror ju helt på vilket humör man är på, vilket väder det är osv. Man kan ha vad man vill.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0