Tema Hobby

300. Vad har du för hobby?

Detta är en svårt fråga då jag inte har en hobby utan flera. För att rada upp några av dem.

 

*Teckna

*Historisk återskapning av sen romersktid (har inte hållit på så länge började i somras men kul är det)

*Inreda/mublera (jag har alltid älskat att mublera om…)

*Geocaching

 

Det finns fler, men som jag inte kommer på för stunden. Det är så svårt att säga om en sak är en hobby eller om det bara är ett intresse som man utför ibland.

Detta är inte från i år, och fel tidsperiod. Kläder jag fått låna till detta tillfälle medeltid. Har tyvärr fortfarande inte bilder på mig i mina kläder jag använde i sommar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0