Minst 12 timmar

294. Hur mycket tid spenderar du på internet varje dag? (Tänk dator, mobilappar, tv via internet, onlinespel mm)

Du vill inte veta. Det är säkerligen sammanlagt minst 12 timmar. Men då får man tänka på att jag för tillfället skriver examensarbete och jag då hämtar texter osv via internet. Får idéer till vad jag ska göra i läromedlet och att fixa läromedlet blir också att vara på nätet då det kommer vara internetbaserat. Dagliga livet kretsar mycket kring internet… Man kollar recept, söker upp olika grejer som man har pratat om och sådant. Även om jag i helgen var datorfri så var jag definitivt inte tv via mobilen(internet) fri eller mobilappe fri. Det är som att internet har blivit ett måste tyvärr…

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0