Godnatt

Nu blir det sängen för mig. Jag vet att jag inte skrivit sedan i söndags, jag är fullt medveten om det och det har varit ett beslut jag tog. Mestadels för att jag inte haft något intressant att skriva om samt att jag pluggat varje dag å varit duktig. Även om det inte blivit så mycket skrivet på uppsatsen så har jag kommit längre. 

I veckan har jag som sagt pluggat men också upptäkt detta. 

Blomman blommar idag. Inte visste jag att den kunde det. 

Apelsinskal i trapphuset igår inte så kul. 


Men som sagt jag ska sova, ska som jag ofta säger försöka bli bättre på att skriva. 

Natti natt kramar på er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0