Bio tips!!!

Igår var jag å sambon på bio... Filmen var super bra, grafiskt vacker, härlig historia och enligt mig bra skådespelat. 
 
Den filmen jag menar är DRACULA UNTOLD, se trailern.
 
 
 
Nu är det ju så att jag läst Bram Strokers Dracula, sätt Nosferatu(första dracula filmen som egentligen är baserad på Bram Strokers bok men inte får heta Dracula) och sätt delar ur filmen Bram Strokers Dracula. 
Jag är lite av ett vampyr fan... Eller lite?? Nja ganska mycket då jag gått sommarkurser på universitetet som har handlat om enbart vampyrer. Å detta kan vara en av de bästa Vampyrfilmerna jag sätt.
 
Jag rekomenderar att se filmen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0