Otrohet, hålla kvar eller släppa.

317. Om din partner var otrogen, skulle du kunna fortsätta vara tillsammans med personen?

Jag skulle säga nej, men det beror på så många olika faktorer. Varför var partnern otrogen? Vad är partnerns inställning till vårt förhållande? En annan fråga var är att vara otrogen? En puss, en kyss, hångel, sex? Alla anser så olika i detta och det är som sagt många faktorer som spelar in. I dags läget säger jag nej, det är ett övervägande man får ta om den dagen kommer, vilket jag inte hoppas på kommer. Det har inte hänt mig, jag kanske ställer mig helt annorlunda till det då. Alla par har så olika överenskommelser i denna fråga också, det viktigaste jag tycker är att man ska prata och diskutera denna fråga med sin partner, alla har olika syn på otrohet när de går in i ett förhållande ett par måste veta vilka gränser som den andre parten har.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0