Opps, det bara hände...

Opps!
 
Här om dagen var jag till stan för att införskaffa lite julklappar, jag köpte mig själv en leksak också... Det blev en
 
Ipad Air... Jag har länge velat ha en antagligen mest för sakens skull att ha en Ipad, men nu slog jag till när jag ändå var på stan. Den har används några gånger sedan jag köpte den... Har blivit lite spelande och även serie tittande, det blir ju deffinitivt större skärm än mobilen när man ser på serie när man ska sova eller när man vaknat å inte vill starta datorn. Ett bra inköp känns det som nu :) Nu måste jag bara bli duktig att blogga så kan den bli mer till användning för blogg.se appen är fixad även på mobilen (för länge sedan).
 
 
Nu ska jag ta och hitta på något, vet inte vad men något blir det... Kanske spela eller bara kolla runt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0