Inga regler för onyttiga godsaker.

322. Har du någon regel om när onyttiga godsaker är tillåtet och inte?

Nej, egentligen inte men jag försöker hålla mig till att bara äta onyttiga godsaker på helgerna. Det måste gå ett steg i taget för att kunna sluta med det sockerberoende jag har. Även om mycket av det vi äter idag innehåller socker så har godsakerna en stor del i mitt beroende. Eller beroende och beroende jag klarar mig utan godsaker en längre period, men det är så gott också… Men har jag börjat med en bit blir det oftast om inte alltid fler, så det finns nog ett underliggande beroende. 

Men regler ska det bli... Har i perioder haft regeln att inte äta godsaker mer än på helgerna, denna regel kommer att praktiseras igen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0