Förhållande vs. Singel

Veckas tema i bloggutmaningen är förhållanden. 

314. Föredrar du att vara singel eller i ett förhållande?

Jag måste säga förhållande, vet inte egentligen varför men tror det är att känna sig älskad av någon som inte är en vän eller en familjemedlem, som det bottnar sig i. Sin partner är som ens bästa vän, man gör roliga saker med denne, man delar livet på ett annat sätt än med familjen och vänner… Man kan prata om allt! Även om man kan prata och ha kul med sina vänner så är det en annan sak att ha en partner. Jag är lycklig på ett helt annat sätt nu när jag har ett förhållande än när jag var singel, svårt att förklara, men det är sanningen.

Fotot fick jag av min sambo för över 3,5 år sedan...

Vill inget annat än att vara i det förhållandet jag är nu. Jag längtade till den dagen det skulle bli vi. Tog ett tag innan vi insåg att det var på riktigt men det blev ju vi tillslut.  <3

 

 

Ps. Jag hoppas alla förstår att man kan vara lycklig även utan ett förhållande, lycka kan uttrycka sig på MASSOR av olika sätt ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0