5 bra stunder/dagar

Dagens fråga handlar om fem tillfällen/saker som gjort mig glad denna vecka. Denna vecka i övrigt har varit bra, men känts tung då jag vet att jag å sambon kommer vara från varandra ett bra tag tills innan vi ses igen. <3 

Men nu till bra saker. 

1. Måndag då jag fick veta att det inte var super panik med uppsatsen. 
2. Tisdag fick två expansioner till Firefly the Game av P. 
3. Fredag kladdkakansdag (älskar choklad och det gör mig glad å den var super god. 

4. Spela Firefly the Game tog lång tid å upp å ner om det gick bra eller ej.
5. Söndag Mer expansion till Firefly av P. Så lycklig kvinna jag är. 

Imorgon börjar ny vecka undra vad temat är. 

//puss och kram Jasmine. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0