Tiden står inte stilla, men bloggen gör.

Kul att se att någon är inne och kollar min blogg även om jag inte skriver något. Jag har inte haft inspiration att skriva på ett tag och mitt liv har varit väldigt enformigt. Jag vet att jag har bloggutmaningen att skriva, men även den har inte varit inspiration nog för att skriva. 
 
Men idag har jag inspiration, det är så mycket som händer just nu. Det är vår, jag har praktik, jag har skaffat tyg, är just nu i Stockholm, flyttar i sommar :D Det är snart sommar. 
 
Vissa av dessa saker känns så overkligt, framför allt flytt och att jag köpt tyg till mina folkvandringstids kläder. Ja jag vet att jag inte nämnt att jag ska flytta men det ska jag bara så ni vet :) Mer om flytt kommer senare längre fram när jag typ bor i rummet fyllt med flyttlådor ;)
 
Jag ska försöka bli bättre på att skriva, men kan inte lova något för jag vet hur det går, jag sitter efter några veckor och lovar igen, när jag inte skrivit på ett tag.
 
Har som vanligt inte tagit några bilder under tiden jag varit borta, men det har inte hänt så mycket. Jag har pluggat, pluggat och pluggat. Varit på flera geocachingevent :) Bl.a. CITO-event "Cache in trash out", man städar ett valt område för att göra vår planet lite mindre nerskräpad. 
 
Hoppas ni alla har det bra. Massa kramar från mig :) Kommentera gärna med vad ni vill läsa om. Jag ska försöka fotografera min arbetsprocess med folkvandringstidskläderna så ni får se vad jag syslar med och kommer sysla med i sommar :)
 
 


Kommentarer
Olivia

Åh ska du pluggai sthlm?

Svar: Jag kommer att flytta till Kalmar och där kommer jag skriva mitt ex-jobb. Sthlm har jag varit till för att träffa min kille.
Jasmine

2014-05-06 @ 00:38:28
URL: http://www.solglans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0