Hejsan hoppsan

Goddagens allesammans. Igår gjorde jag inte allt för mycket, pluggade, spelade och såg på film. Så hade jag nog summerat hela dagen faktiskt. Men ändå glömde jag skriva, fy på mig. 
 
Idag började jag dagen med att äta frukost och se ett avsnitt av Gossip Girl nu har jag bara sista säsongen kvar. Vill att det ska ta slut, men ändå inte på något sätt. Sen tog jag och rensade bland alla mina kläder, jag hade lite kläder som jag aldrig använt eller på sin höjd använt ett par gånger. Och nu ska jag antingen sälja de, ge det till second hand eller skänka bort det till välgörenhet, inte bestämt mig än, men ska se om det är några av mina vänner som vill ha först innan jag gör något annat med kläderna. 
 
Senare idag så blir det att spela brädspel och ha trevligt med några vänner, det har varit planerat ett tag. Har längtar så :) Firefly kommer det detfinitvt bli, det tar LÅÅÅNG tid men det är riktigt roligt :)
 
Jag borde väll skriva på hemtentamen som jag har i filmvetenskap, men det får bli en annan dag. Måste leta i litteraturen för att få fram vettiga svar till frågorna. Kommer nog gå ganska fort när jag väl börjar, hoppas jag. Men nu ska jag sätta mig i fotöljen och läsa lite i en bok innan lunchen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0