Godmorgon

Godmorgon allihopa hoppas ni sovit gott jag har sovit riktigt bra tills jag vaknade av mig själv ca en halv timme innan första klockan skulle ringa. Jag går upp ganska tidigt på morgonen även om jag inte har något på univiersitetet. Är uppe iaf till halv sju-sju varje morgon, vissa dagar så blir det senare men oftast så. 
 
Idag har jag lite saker att välja på att göra. Men helst ska flera av grejerna bli klar denna vecka får se hur det går. 
 
Saker jag har att göra:
 
*Skriva på uppsatsen (fortfarande kandidatuppsatsen i religion har lite grejer att fixa med den innan den blir godkänd)
*Plugga till tenta i nästa vecka
*Skriva på hemtentan som ska in i nästa vecka (filmvetenskap)
*Hämta ut tentan som jag gjorde för någon vecka sedan, jag är godkänd på den men vill ha den ändå.
*Skriva lista på allt jag äger (saker så som typ hyllor, säng, bord, köksgrejer osv)
 
Jag skulle vilja göra:
 
*Se klart Gossip Girl har ca 14 avsnitt kvar att se.
*Teckna (dock har jag inte haft inspiration på länge)
*Spela Simcity
 
Får se hur långt jag kommer med allt. Skulle som sagt vara skönt om listan på saker jag har att göra skulle bli klar i veckan, men tror inte jag lyckas med det. Men få har jag nästa vecka på mig också :) Ska göra ett försök :)
 
Hoppas ni alla har en trevlig dag så återkommer jag och berättar hur det går med allt :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0