Vill teckna igen.

Nu är uppsatsen inskickad till handledaren som ska kolla på den. Även de som ska läsa den inför nästa seminarium har fått den. Uppsatsen är snart klar, känns så skönt :) Ska bli riktigt skönt när den är klar. 
 
Idag har jag suttit och skrivt på uppsatsen tills den var så långt som klar som jag tänkt innan handledningen + seminarium. Nu blir det paus från den över helgen.
 
Just nu är jag jätte sugen på att sitta och teckna, men har varken några papper eller pennor med mig tyvärr. Får hoppas jag är lika sugen imorgon eller på söndag då jag verkligen har tid. Jag blev så sugen när jag kollat runt på instagram samt google bilder och sätt vackra bilder. Jag borde teckna/måla oftare. 
 
Här nedan följer lite bilder på grejer jag gjort tidigare, ni har sätt de förr men här kommer de igen :)
 
 
 
Ja ni ser att jag hellst jobbar med gråskalorna. Det är vad jag anser mig själv vara "bäst" i. Men färg ska det också bli snart hoppas jag :) Har några grejer jag ska måla/teckna har jag bestämt, får se hur lång tid det tar innan det händer.
 
 


Kommentarer
Ida ☯ the sky under the sea

Snyggt!!

Svar: Tack :)
Jasmine

2014-01-03 @ 23:23:40
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0