Uppsatsen ska bli klar nu!

Godmorgon. Hoppas ni alla sovit gott inatt trots att det var fullmåne igår. Jag trodde jag skulle ha super svårt att sova men jag sov som en stock. Vacknade vid halv fyra å bestämde att jag inte kunde gå upp så tidigt.
 
Idag är planen att skriva på uppsatsen den ska tamme tusan bli klar nu. Så less att sita och skriva på den å den aldrig blir klar. Men ska ta bort allt annat som distraherar mig, funderar på att dra ur internet sladden så jag inte kan sitta å klicka runt på sidor istället för att skriva. Om jag gör detta blir det på förmiddagen. Det blir nog så.
 
Jag bjuder på en morgon bild, inte så ofta jag har varken bild på mig själv eller bild i bloggen :) Jag får träna på att komma ihåg att ta bilder oftare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0