Plugg och promenad.

Godmorgon allihopa hoppas ni sovit gott, det har jag gjort i alla fall. Definitivt eftersom jag vaknade av första klockan idag, antar att jag kommer bli super trött mitt på dagen istället sen, men men det blir problem då inte nu.
 
Dagens plan är att sitta och skriva på min uppsats, då jag har kvar att göra och fått förlängd tid på mig. Visst det kanske inte är så många sidor text allt som allt som ska skrivas, men det är små saker jag måste ändra/fixa till. Tanken är att det ska vara fixat innan veckans slut, har inte allt för mycket att fixa och jag vet ju hur jag ska göra.
 
Men jag hade tänkt att få mig en promenad ute i kylan också. För tillfället är det -14 grader ute... Det är kallt iaf enligt mig. Jag har ju bestämt mig att jag ska köra utmaningen att göra någon fysisk aktivitet 365timmar på ett år. Då ingår även promenader som jag gör. Och hittills har det bara varit promenader och inge träningspass. Jag är uppe i 6 timmar och 35 minuter av 365 timmar. Men kommer att bli fler timmar jag lovar, då det varit kallt ute har det inte varit så intressant att vara ute längre tid och promenerat och så småning om ska jag ta mig till IKSU för att träna också. Både längtar och inte, skönt när det väll är gjort. Men jag har prioriterat min uppsats och ta det lugnt nu ett tag. Så IKSU blir någon dag jag är klar med uppsatsen. 
Men promenaden ska bli av idag också antagligen går jag till biblioteket för att hämta en bok så :)
 
Jag är redan less på kylan ;) Men det är bra att det är kallt så snön ligger kvar några dagar iaf.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0