Film, serie eller bok???

Godkväll... Klockan är snart åtta denna onsdags kväll och jag är i valet och kvalet. Frågan är vad jag ska göra denna kväll, se en film/serie, läsa en bok? Eller kanske spela något dataspel? Jag vet inte alls just nu. Men det lutar mest till att kolla på Skilda Världar då jag inte känner mig så pigg i huvudet för att läsa en bok tyvärr... 
 
Här om dagen så läste jag klart boken Herulerna - Det bortglömda folket. En bra bok om man vill läsa om Herulerna som folk och vart de har varit i Europa. 
 
Jag har en hel hög böcker på hög jag borde läsa. Å då är allt de skönlitteratur, så jag funderar på om jag inte borde sitta å läsa igentligen. Men får se vad det blir... 
 
Här är några exempel på böcker jag har att läsa:
 
*Alla får ligga
*Atlantis-hemlighet
*Da-Vinci koden
*De utvalda del 2 (och 3)
*Den tomma stolen
*Genom dina ögon
*Häxjakten
*I cirkens mitt
*Luftslottet som sprängdes
*Låt den rätte komma in
*Mer än ögat ser
*Sagan om ringen
*Trollbunden
*Under din hud
*Änglar och demoner
 
Finns en hel del filmer till jag borde läsa men här är de som jag kommer på nu. Har vissa av de i bokhyllan olästa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0