Bloggutmaning 365 #8

Dagens fråga: Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
 
För det mesta satt jag och lekte med Barbie och Hästar, men det hände väldigt ofta på både dagis(förskolan) och fritids att jag lekte med dinosarier, djur, BILAR, tåg, körde trampbilar. Under vintern vart det mycket skridskoåkning, lek i sköhögarna kasta snöbollar. 
 
Jag har alltid varit en pojkflicka, inte för att jag lekt med alla grejer som killar lekte med. Utan för att jag gärna satte mig på från början trehjulingen(motordriven) och sedan fyrhjulingen och åkte massor. Det är väldigt kul att känna farten man får och hur man ibland är nära att välta över utan att man faktiskt gör det. Skoter har också alltid varit kul, men skoter har jag inte åkt på flera år nu. Den vi hade hemma blev såld, för att få plats med en fyrhjuling, som jag aldrig kört ;) 
 
Tyvärr finns det inte många bilder på när jag var barn :/
 
______________________________________________________________________________________________
 
Om ni nu undrar vad detta är för frågor/utmaning jag skriver varje dag är det en bloggutmaning som Liie skapat, som går ut på att skriva ett blogginlägg om dagen i ett år. Klicka här för att få veta mer.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0