Bloggutmaning 365 #5

Oooh, NOOO!! Klockan är över tolv.... Jag har inte haft tid att skriva denna fråga/utmaning förens nu efter tolvslaget mellan 5 och 6 januari. Men men det får gå.
 
Dagens fråga/utmaning: 5 saker du vill göra under 2014
 
1. Gå på Mega Event (geocaching)
2. Klara av att läsa 150% på universitetet (den kursen jag går via Umeå + film kursen via Linné universitetet)
3. Lägga ut en geocache, alltså själv gömma en skatt.
4. Åka på Herule "läger". Alltså åka till Danmark och leva som Herulerna gjorde på sin tid.
5. Flytta???
 
Hoppas ni tycker detta verkar som ett bra år. Det tycker jag iaf.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0