Bloggutmaning 365 #3

Dagens fråga/utmaning: Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen.
 
Det var svårt att komma på vilket inlägg från 2013 jag tycker borde läsas igen. Men jag valde ett av de som var de svåraste för mig att skriva, när jag hade min egna lilla utmaning "Om mig". Klicka på bilden så kommer ni till inlägget.
 
 
Som sagt detta det inlägg som påverkade mig mest när jag skrev det. Det är ett ämne jag inte talar så mycket om hur jag tänker, tycker och känner själv. Ett annat inlägg som beskriver mig bra sätt är detta.
 
 


Kommentarer
x-handarbete-pyssel

Wow! Det var djupa inlägg om dig själv!
Modigt att våga få ner känslorna svart på vitt och publicera dem!
Men det är också ett stort steg för att komma vidare.
Accepterar man inte sina fel och brister är det svårt att göra något åt dem.
Jag hoppas verkligen att du får ordning på ditt sötsug och att du gör mer saker för DIN skull 2014!!
Lycka till!

Svar: Jo, det var svårt att skriva dessa inlägg.Men ville få ut de känslor jag hade och berätta något om mig och vem jag är.
Jag hoppas också att 2014 blir mitt år. Som planerna ser ut så blir det nog det :)
Tack :)
Jasmine

2014-01-03 @ 12:26:07
URL: http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0