Bloggutmaning 365 #26

Dagens utmaning: 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut
 
Ja... Jag har nog aldrig tänkt på detta tidigare. Så detta kan ta ett litet tag att komma på fem stycken djur som ser roliga ut. Jag kommer verkligen inte på någon inte ens när jag kollar på nätet på olika djur. Så jag kommer istället att skriva upp 5 djur jag tycker är fina.
 
1. Tiger
2. Norsk skogskatt
3. Hästar - kommer nu inte på någon specifik ras
4. Panda
5. Lodjur - de är sååååå vackra. Så glad att jag fick se i sommras på Järvzoo
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Ida ☯ the sky under the sea

Väldigt vackra djur de där!

svar: Ja visst hade det! Så tråkigt bara att alla karaktärer man älskar redan har tagit examen då vi skulle fått börja på skolan (2003 för min del, skrev fel i inlägget), till och med Ginny. Tråkigt att Weasly's inte har yngre barn än Ginny.

2014-01-27 @ 16:30:42
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0