Bloggutmaning 365 #23 TIGER!

Dagens fråga: Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
 
Om jag nu fick välja fritt på alla djur skulle jag nog välja en tiger. De är fina, visst de är ju inte så snälla och människokär, men om de var de också. Jag har egentligen aldrig tänkt den tanken tidigare. Men tror att oavsett hur länge jag tänker på detta så skulle det blivit en tiger. Det hade ju varit en tigerunge från början :) När jag tänker efter så tror jag inte jag skulle vilja skilja en tigerunge från sin mor. Visst det är vad vi gör hela tiden med alla våra husdjur, men de är så de lever nu. Tigrar lever i det vilda och följer deras livsstil. Nu vet jag inte om de lever i flock eller hur de lever. Men jag hade inte velat vara den som började sära på mor och barn.
 
 
 
 


Kommentarer

åh va vackra tigrar!

Svar: Ja de är en riktigt bra bild. Sökte på tiger i google bildsök.
Jasmine

2014-01-23 @ 13:44:44
URL: http://xolizzie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0