Bloggutmaning 365 #22

Dagens fråga: Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
 
Om man räknar insekter till djur så, dödar jag ett ex antal om året. Jag dödar, myggor, spindlar, de flesta kryp som är på platser jag inte vill att de ska vara. Alltså är de inomhus. Å visst jag dödade aldrig spindeln som vi hade inne i rummet vi som på i Indonesien, men den var större än alla andra jag dödat. Och jag var osäker på om jag faktiskt skulle kunna få ihjäl den. Borde tagit bild på den. Och kackelackor som är stora dödar jag inte heller, de låter jag andra göra. Jag gillar inte att döda insekter, men de är inte kul att veta att man har en spindel eller mygga osv i sitt rum. Inget är farligt, men det är mest jag gillar de inte. Ute i naturen får de vara i fred, så länge inte myggan är och försöker suga mitt blod.
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
Linda

insekter är äckliga men håller med dig

Svar: Men blir de för stora, är de jobbigt att försöka döda dem. Mest för att jag är osäker på om de verkligen är döda eller ej.
Jasmine

2014-01-23 @ 10:09:45
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0