Bloggutmaning 365 #21 Busan?

Dagens fråga: Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
 
Nu är jag osäker på om det var Busan eller Lakrits jag lekte med (två av våra katter). Men tror det var Busan. Jag fick Busan att springa på kökssoffan och följa en flygsmälla en gång. Och varje gång jag drog utanför soffan så var hon påväg ut. En gång så flög hon efter den utan att tänka sig för att det inte fanns någon soffa att landa på där. Så katten bara flög. Inte så kul för henne, men kul för mig. Efter det så stannade hon alltid på soffkanten och hoppade inte efter den på samma sätt. Idag är Busan alldeles för "fin" för att leka sådana lekar verkar det som på henne...
 
När Busan var liten låg hon ALLTID på min mors dator och slappade. 
 
Detta var första bilden jag såg på Busan, på mobilen jag hade då såg den bättre ut. Men den har sin charm :)
 
 


Kommentarer
LYFTMER

Vilken fin Katt! Söt bild då hon ligger på datorn :)

Svar: Ja hon är riktigt fin Busan. Hon låg alltid på datorn som liten. Nu ligger hon mest på en kudde eller sängen. Om hon inte är ute och gör så att pälsen är full av barr, löv och kvistar.
Jasmine

2014-01-24 @ 01:03:58
URL: http://lyftmer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0