Bloggutmaning 365 #19

Dagens utmaning: 5 filmer man inte får missa
 
1. Hungergames. Visst nu har många sätt denna film, läst böckerna och allt. Och jag själv har blivit lite anti den vet inte varför men så är det. MEN filmern är RIKTIGT bra, så har du inte sätt den så se den.
 
2. Fantomen på Operan, se den gärna med någon annan. Musiken är bra, skådisarna gör filmen bra, dansen är bra, allt är bra.
 
3. Mortalinstruments: City of bones. Detta är en film i stuk med de filmer/serier jag gärna ser på. Plaserad i nutid, på en plats vi känner igen. Men ändå övernaturlig på något sätt.
 
4. Hugo. En familje film som är bara sååå härlig. Måste ses.
 
5. De fem legenderna. Måste jag säga mer än att den är riktigt riktigt bra.
 
Hehe intressant. Jag har rekomenderat fem filmer. Fyra av de är relativt nya, de har jag även sätt på bio. Hur kan detta komma sig?? Antagligen för att jag inte kom på fler filmer jag ville rekomendera idag. Skulle gärna gjort en lista på rekomenderade filmer i olika genre men det kanske kommer någon gång framöver. Om ni vill ha en vill säga.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0