Bloggutmaning 365 #17

Dagens uppmaning: Tipsa om vad du vill som har med film att göra
 
Jag har tänkt att göra en lista på filmer jag sätt mer än 10 gånger och tycker ni borde se om ni inte redan sätt.
 
10 orsaker att hata dig
Center stage: Turn it up
Chocolat
Cocktail
Crazy Beautiful
Dirty Dancing
En prinsessas dagbok
Fantomen på Operan
Footloose (1984)
Grease
Guardian
Harry Potter (1-8)
Holiday
Hunger games (denna ska jag se till min filmvetenskaps kurs i vår också)
Kådisbellan
Phenmenon
Prinsen och Jag
Save the last dance
Sisterhood of the traveling pants
Step up 
Step up - the streets
Streetdance
Tomten är far till alla barnen
Twilight 
Vingar av glas
 
Och självklart tycker jag att man borde se Disney klassikerna 1-52 eller är de 53 nu mer kanske. Nu har jag inte sätt alla dessa 10 gånger så skriver inte upp de nu. Men kolla på denna kategori så hittar ni inlägg om Disney klassikerna 1-50: Disney 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0