Bloggutmaning 365 #15

Dagens fråga: Vilken är din favoritskådespelare?
 
Jag kan inte säga att jag har en favoritskådespelare. Jag kan tycka att många skådespelare är bra, men jag har ingen skådis jag följer och måste se exakt allt han/hon varit med i. 
 
Här kommer en lista på skådisar jag gillar, samt en eller flera filmer de är med i (skriver bara upp filmer jag sätt, som dessa varit med i.
 
Channing Tatum - She's the man, Step up, Step up 2 - The streets, G.I.Joe -  The Rise of Cobra , Magic Mike, Älska mig igen
Heath Ledger - 10 orsaker att hata dig, The Dark Knight, Brokeback Mountain, Bröderna Grimm, Patrioten
Jennifer Lawrence - Hungergames, X-Men: First Class
Johnny Depp - Chocolat, Edwars Scissorhands, Cry-Baby, Gilbert Grape, Pirates of the Caribbean (1-4), Kalle och Choklad fabriken, Sweeney Todd, Alice i Underlandet, Dark Shadows
Kevin Bacon - The River Wild, X-Men: First Class, Hollow Man
 
Det finns en hel hög skådespelare jag tycker är bra. Men har var några av de. Å ja tydligen är killar bättre på att spela ;) Eller så är det bara jag som inte lägger märke till tjejerna på samma sätt.
 
Channing Tatum

Heath Ledger
 
Johnny Depp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0