Bloggutmaning 365 #1

Nu har jag för mig att dagens fråga är hur jag tänker kring denna utmaning. Det är nämligen så att jag håller på att glömma att skriva redan första dagen. 
 
Men jag tycker denna utmaning är lite rolig, det kanske får mig att skriva ett blogginlägg varje dag. Och jag kanske fortsätter med det efter utmaningen också vilket skulle vara en stor glädje. Jag har varit så lat med att skriva i bloggen så, jag måste ta itu med det. 
 
Och med denna utmaning har jag altid något att skriva om. Mitt liv är inte det mest spännande. Så att ha tema/ämne att skriva om är helt perfekt för mig :) 
 
Jag kommer göra ett gott försök med att skriva ett inlägg om dagen, men kan inte lova att jag kommer ihåg det alltid. 
 
Nu blir det sängen, så jag orkar upp imorgon för att åka tillbaka till Ramsjö. 
 
Massa kramar Jasmine
 
______________________________________________________________________________________________
 
Uppdaterat 02/02/2014 pga att jag satt via mobilen och skrev igår, samt vill tillägga:
 
Dagens fråga lydde: Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
Som ingår i första veckan som har temat 2013/2014
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0