Goddagens

Tjolla hopp. 
 
I veckan blir det mycket pluggande både pedagogik och filmvetenskap. Har inte varit så duktig å sätt på alla filmer som skall ses och inte heller läst allt som ska vara läst till filmvetenskapen (ska göra ett försök att komma ikapp) och i pedagogikkursen har jag tenta i veckan, så det blir att plugga på det också. Hittills har det gått väldigt bra att plugga 150%. Får se hur det går under VFUn senare.
 
I helgen har jag varit i Ramsjö och träffat släkt :) Riktigt trevligt.
 
När jag och P kommer till Örnsköldsvik så hamnar vi mellan tre lastbilar, kändes som att vi var fast med min lilla söta bil.
 
På lördagen spelade vi lite Firefly riktigt roligt spel :) Framförallt om man har sätt serien Firefly och filmen Serenity.
 
Nu ska jag se färdigt dokumentär filmen jag börjat på (en del av filmvetenskapen). Har ni några filmtips så berätta jag älskar film och ser gärna filmer jag aldrig tidigare sätt, oavsett hur länge sedan de kom får de alltid minst ett försök :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0