Bloggutmaning 365 #31

Dagens utmaning: Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier
 
Nu vet jag inte riktigt hur frågan är tänkt. Men jag tänker iaf att jag ska länka till en person som använder sig av sociala medier på ett bra sätt. Och jag har valt att länka till en blogg, jag har läst denna blogg sedan jag hade denna kvinna som general på min inspark till lärarprogramet hösten 2010. Hon är trevlig, oftast glad i sina inlägg. Hon har gjort så att jag fortsatt blogga även om jag inte har så många följare.
 
Personen jag valt att länka är: Julia eller rättare sagt hennes blogg Lorissa Lovebomb :)
 
// Puss och Kram Jasmine
 
Ps. Detta inlägg är ett sent inlägg i bloggutmaningen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0