Alla <3 dag

Detta är ett tidsinställt inlägg. Jag sitter nu i bilen på väg mot Ramsjö.
 
Glad ALLA HJÄRTANS DAG på er allihopa. Hoppas ni får en bra dag, jag även om det är en dag ni tillbringar med er bästa kompis i en bil halva dagen. Eller om ni sitter i er partners famn och myser. Eller kanske är hemma själv, oavsett önskar jag er alla en glad alla hjärtans dag. 
 
Jag anser att detta är en dag som alla andra. Jag önskar att alla tänker på att man kan ha alla hjärtans dag vilken dag som helst på året. Man ska vara med de man älskar fler dagar än bara denna "speciella-dag". Alla dagar är SPECIELLA!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0