Umeå...

Ojoj, ser nu att jag glömde bort att skriva igår, men det finns sina anledningar till det. Dagen började väldigt bra men den gick utför och slutade ändå VÄLDIGT bra. Inget jag vill prata om, mer än det positiva, igår var vi på IKEA för att köpa så vi får matplatsen vi alltid suktat efter samt arbetsrummet ska bli klart någon gång, eller iaf påbörjas ;) Å sendan blev det myskväll med chips, Coca-Cola och bra Disney film :) Skattkammarplaneten :D
 
Om en stund ska jag sätta mig på bussen som tar mig halvvägs till flygplatsen och sedan byta så jag kommer hela vägen till flygplatsen. Jag ska nämligen åka till Umeå för att påbörja examensarbetet. Kommer sakna sambon och lägenheten, men jag är snart tillbaka igen och får krama på honom.
 
Men inte deppa nu kommer bli super kul att åka till Umeå, få träffa P och göra massor av olika saker hela helgerna, de är plannerade helt och hållet. Å vardagarna blir det plugg, plugg å mer plugg...
 
Jag borde verkligen börja fixa iordning mig så jag kan åka iväg... 
 
Om jag är glömsk med inlägg så får ni ursäkta mig. Jag är super glömsk när jag är borta.
 
Nämnde jag någon gång den grymma pajen jag gjorde här om dagen? Köttfärspaj iaf enligt mig super god.
 
//PUSS OCH KRAM JASMINE
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0