Segling, pyntning och SoA

Dagen började med att prova på segling. Helt nytt för mig det läskigaste var när båten lutade massor åt ett håll (har ert fint ord men jag kan inte det ordet). Men jag har iaf testat seglat och dragit i snören för att ditten å datten ska hända. 

Efter det tog jag det väldigt lugnt några av snitt av Sons of Anarchy och bara var. 

Det som jag verkligen inte trodde skulle hända än på några veckor är att jag tog och pyntade lägenheten lite. Den ser fortfarande ut som ett bombnedslag men hallen är nästan fri från onödiga saker å vardagsrumsfönstret är till fixad :) Får se kanske fler saker händer de kommande dagarna. Vi måste dock fixa mer möbler för att få till det som vi vill å jag måste måla/teckna som en galning om tavlorna vi vill få upp ska bli klara innan året är slut. Men jag känner ingen brådska då jag har annat som måste göras samtidigt. Tavlorna går i andra hand. 
Skissade lite på vår SoA tavla förut, dock på ett A4 å inte A2/A1 som jag ska göra den på sen. 

// puss å kram Jasmine 

Nu ska jag sova, natti natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0