Hejsan

Det är nu första augusi och jag känner för att börja blogga igen :D Är det inte underbart? Finns flera saker jag känner för att börja med idag. Träna, stätta upp rimliga mål med träningen, fixa ordning ordentligt i lägenheten (flyttade in för snart en månad sedan) och lära mig ta det lugnt utan att behöva tänka på massa saker hela tiden. 
 
Bland detta måste jag hinna plugga och det blir inte svårt bara jag bestämmer mig hur jag vill lägga upp mina dagar. Just nu vet jag inte, men det kommer det också. I höst kommer jag ju skriva examensarbete och för att jag inte ska ta vatten överhuvudet och försöka skriva allt så snabbt som möjligt kommer jag få göra en plan ganska tidigt i projektet.
 
Bloggen kommer ha samma inriktning på vardagsliv och tankar kring det mesta, men jag kommer också föra som en liten träningsdagbok i bloggen. Kommer komma inlägg under dagen som handlar om hur jag tänker kring träning, vilka mål och varför jag vill göra det. Jag kommer också fortsätta med bloggutmaningen, ska sätta mig å skriva de veckor jag har missat (de är en hel hög, men snart är jag ikapp).
 
Att göra idag:
[x]Promenad (Gjorde redan innan frukosten)
[ ]Plugga - skriva två kommentarer och läsa minst 50 sidor i en bok.
[ ]Skriva inlägg om träning
[ ]Göra lite i lägenheten
[ ]Fundera på en ny header + bloggdesign
 
Det var väll det jag tänkt göra idag. Får se om det blir mer eller mindre, jag har lätt att försöka göra för mycket.
 
Vacker utsikt från lägenheten. :D
En annan dag såg det ut såhär...
Inte lika trevligt...
 
Nu ska jag ta och göra plugget så jag kan göra andra saker idag också. Vi hörs igen. Bara att ställa frågor och kommentera om det är något ni vill att jag skriver om. 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Ser ut att vara jättemysig utsikt! :D
Jag kanske kan komma och hälsa på i höst? :3 Beroende på hur det ser ut med helger/ekonomi/jobb m.m. Men det skulle vara kul att se Kalmar! (det var där du bodde va...?! ;P)

Svar: Du får komma när du vill :) I september kommer jag vara i Umeå men där efter är det vara att komma ner :)
Jasmine

2014-08-07 @ 15:42:08
URL: http://nordsvensken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0