Godmorgon

Godmorgon allihopa hoppas ni sovit lika bra som jag inatt. Även fast det regnade och åkade när vi gick å la oss somnade jag efter några minuter på spikmattan och jag sov super bra. Visst jag är lite seg nu men det är man oftast när man vaknar ;)

Dagens planer är i alla fall att jag ska röja i arbetsrummet/kaos rummet så det faktiskt blir någorlunda snyggt där också. Det har inte blivit att vi fixat där tidigare, men nu är det dags att få lite ordning och reda. Jag ska också försöka få lite gjort på sommarkurs uppgiften alternativt läsa lite litteratur som hör till den kursen. Får se vad det har blivit när dagen har tagit slut. Nu ska jag sluta fördriva tiden med att skriva inlägg. 

Godmorgon bild :)

Vill också önska alla som är med i släcknings arbetet med Sala branden lycka till och även till de som får evakuera sina hem samt andra som bor i drabbat område. Hoppas verkligen de får stopp på eländet nu. 

//Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0