Game of Thrones eller plugga.

Hejsan det blev inget inlägg igår. Jag skyller på att jag inte hade tid, tillbringade typ halva dagen med att handla grejer till lägenheten och sedan fixa med dessa grejer lite. 

Jag hittade en sån där docka som man har när man ska lära sig rita människokroppen i olika ställningar, en sådan i trä. De brukar kosta skjortan men denna bar billig :) Hoppas den håller lika länge för det. 

Blev ingen promenad igår, var väldigt trött när vi kom hem från affärerna och hade gått runt där i ex antal timmar. 

Idag blir det antingen att plugga eller kolla på Game of Thrones är inne på säsong fyra nu. Äntligen har en av de jag länge velat skulle dö dött i serien. Hoppas den slutar som jag vill, men det kommer iaf en till säsong så man vet aldrig hur det kommer sluta detta. 

Ni får ha en bra dag allihopa så ska jag försöka komma på vad jag vill göra idag. 

// Puss och Kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0